Al onze diensten

Bestel online op www.blancheporte.be

Bestel zoals u wilt
  • - Kies uw artikelen in de afdelingen van de website, in de rubriek Koopjes of in onze gespecialiseerde boetieks.
  • - Als u uw keuze al hebt gemaakt in de catalogus, dan kunt u op de website nagaan of de artikelen beschikbaar zijn en klikken op «bestelling per catalogus»
  • - Zoekt u een welbepaald artikel? Gebruik hiervoor het zoekvenster bovenaan, waar u kunt intikken wat u zoekt (een naam, een kleur, een maat…).
Beheer uw winkelmandje

De artikelen die u kiest worden een voor een in uw winkelmandje gelegd. U kunt de inhoud op elk gewenst moment wijzigen met een klik op «Winkelmandje», rechts bovenaan het scherm.

Bevestig uw bestelling

Om dit te doen moet u eerst inloggen.
Bent u klant bij Blancheporte?
Geef dan uw e-mailadres en uw paswoord op.

Bent u uw klantnummer vergeten?

U vindt het:

  • - bovenaan uw recentste factuur
  • - bovenaan de bevestiging die u per mail ontvangt bij uw recentste bestelling
  • - of met een telefoontje naar uw consulente op nummer:
    070/21 11 21* (Tarief van uw telefoonmaatschappij, max 0,30€/min.)
Bent u een nieuwe klant bij Blancheporte?

Met een paar klikken maakt u uw eigen account aan. Dat gaat niet alleen eenvoudig, maar ook snel en het is superpraktisch om daarna uw bestelling op te volgen.

Bestel telefonisch

Uw consulente staat voor u klaar

Telefonisch op nr.:
070/21 11 21*(Tarief van uw telefoonmaatschappij, max 0,30€/min.)

Uw consulente staat voor u klaar om uw bestelling onmiddellijk te registreren en al uw vragen te beantwoorden!
Zij doet dat met een glimlach… Wedden dat u dat kunt horen?

Bestel per post

Blancheporte - PB 30100 - MOESKROEN

Stuur uw bestelbon naar dit adres, meer hoeft u niet te doen.
Controleer altijd of uw adres of uw klantnummer op uw bestelbon staan!

Bestel per fax

070/22 21 01*(Tarief van uw telefoonmaatschappij, max 0,30€/min.)

Fax de bestelbon naar dit nummer, maar controleer eerst of u uw klantnummer goed hebt genoteerd. Bevestig uw bestelling niet per post, u riskeert dan ze twee keer te ontvangen!

Online kopen in alle veiligheid!

Blancheporte is partner van Ingenico Payment Services, de leider op het gebied van multikanaal betaaldiensten.
Voor uw gemoedsrust gebruikt Blancheporte het veiligheidsprotocol https, dat de grootste vertrouwelijkheid biedt.
Dankzij een extreem beveiligd versleutelingssysteem (encryptie) blijven de gegevens die u aan Blancheporte doorgeeft op het moment van uw bestelling volledig geheim.
Op www.blancheporte.be winkelt u in alle veiligheid zodra u zich hebt aangemeld, dus wanneer u bestelt of wanneer u wilt nagaan hoe het met uw bestelling staat.
U kiest de manier van betalen op het moment waarop u uw bestelling bevestigt.

Met uw Partner Card

U bespaart tot 4,49€ bij elke bestelling, want u betaalt geen rembourskosten en geen kosten voor betaling na ontvangst.
U betaalt in alle vrijheid: aan het eind van iedere maand ontvangt u een gedetailleerd rekeningoverzicht dat al uw transacties vermeldt.
Daarna kiest u hoe u wilt betalen: contant en in een keer zonder extra kosten.
Die hebt u al U kunt uw reserve net zoveel verhogen als u wilt met één telefoontje naar Cofidis op nummer 078/05 04 50.

Wilt u uw Partner Card aanvragen?
Bel 070/21 11 21* (tarief van uw telefoonmaatschappij, max. 0,30€/min.)
of schrijf naar COFIDIS, Chaussée de Lille 422A - 7501 ORCQ

Na ontvangst

Na ontvangst van uw bestelling hebt u 14 kalenderdagen de tijd voor de betaling van de artikelen die u wilt houden. U kunt daarvoor het bijgevoegde overschrijvingsformulier gebruiken. Voor deze waardevolle service vragen wij een deelname in de beheer en incassokosten van 3,59€*.

Met uw bankkaart

Klik op de kaart van uw keuze, geef het nummer van uw kaart, de vervaldatum en de laatste 3 cijfers van het nummer op de achterkant op.
Bij uitgestelde levering wordt uw kaart pas gedebiteerd bij de verzending van uw artikelen.

Met Paypal

Als u deze optie kiest, wordt u automatisch met uw PayPal-rekening verbonden.

* Tarieven kunnen tijdens het seizoen worden aangepast.

Uw bestelling
  • - De deelname in de verzendkosten van uw pakje bedraagt 5,49€*. Dit bedrag wordt systematisch bij het totaal van uw bestelling geteld, evenals bij de keuze van levering en betaling.
  • - Voor een bestelling per post moet u de tijd van de afhandeling door de post bij de vermelde levertermijn tellen.
  • - De vermelde levertermijnen gelden naargelang de beschikbaarheid van de artikelen.
Volg uw bestelling

Dankzij uw account en uw bestelnummer kunt u de verwerking van uw bestelling van dag tot dag volgen op uw klantenpagina

* Tarieven kunnen tijdens het seizoen worden aangepast.

In een AFHAALPUNT®

600 AFHAALPUNTEN: de eenvoudige oplossing!

POm te weten waar uw Afhaalpunt is en wanneer het open is: zie de rubriek Lijst van Afhaalpunten of bel uw consulente op nummer:
070/21 11 21*( Tarief van uw telefoonmaatschappij, max 0,30€/min.)

U heeft 14 kalenderdagen om uw pakje af te halen op het moment dat u het beste uitkomt.
Bestelt u per post? Tel dan de tijd van de afhandeling door de post bij de vermelde levertermijn.
Via uw Afhaalpunt kunt u gratis ruilen en retourneren.

* Indien u uw gehele bestelling terugstuurt zonder kennisgeving van herroeping, wordt een bedrag van 5,49€ aangerekend voor deelname in de kosten van de retourbehandeling.

Tevreden of terugbetaald

Beloofd is beloofd!

Wij hechten het allergrootste belang aan de kwaliteit van onze producten. Bent u toch niet helemaal tevreden over een artikel, stuur het dan terug. Wij ruilen het of betalen het terug, u beslist!
U hebt vanaf het moment van ontvangst van uw pakje 14 dagen om artikelen terug te sturen. Stuur een artikel terug in nieuwe staat, in de originele verpakking en samen met de leverbon.
U kunt uw pakje terugsturen via uw Afhaalpunt®: eenvoudig en gratis*!
Retourneren via de post: kosten voor uw rekening.

* Indien u uw gehele bestelling terugstuurt zonder kennisgeving van herroeping, wordt een bedrag van 5,49€* aangerekend voor deelname in de kosten van de retourbehandeling.

Garantie op de artikelen

Op al onze artikelen krijgt u minimaal 1 jaar garantie.

Materiaal, pasvorm, gestalte. Elk criterium is essentieel bij de producten die wij kiezen. Wij zijn zo veeleisend dat wij er 1 jaar garantie op geven.
Behalve op verzorgings- en schoonmaakproducten, onderkleding, badkleding en schoeisel. De garanties gelden niet voor de normale slijtage van bepaalde onderdelen of voor verbruiksgoederen, niet in geval van slecht gebruik of onderhoud, beroepsmatig of collectief gebruik, niet voor schade die ontstaat door externe oorzaken (bliksem, overstroming, storm…).
Bewaar uw leverbon goed, hij dient als garantiebewijs.

En bovendien!

Op onze artikelen «Uitmuntende Kwaliteit» geven wij 2 jaar garantie.
Op het merk Colombine® krijgt u zelfs tot 4 jaar garantie!

Gegarandeerde prijzen

De prijzen in de algemene catalogus zijn een heel seizoen lang vast zolang de voorraad strekt.
Bij drukfouten behoudt Blancheporte zich niettemin het recht voor ze aan passen.
! Deze kortingen gelden niet voor: de merkartikelen, de «goedkoopste» artikelen en de «RODE PRIJZEN».
De voorrechtcodes gelden niet voor de reeds afgeprijsde artikelen. Iedere kortingaanbieding hoort bij welbepaalde catalogussen. Voor de andere catalogussen of boetieks geldt deze korting niet.

Wettelijke en commerciële garanties

U geniet de wettelijke conformiteitsgarantie voor de goederen in toepassing van de wet van 1 september 2004 op de bescherming van de consument bij de verkoop van consumptiegoederen. Blancheporte geeft u een bijkomende commerciële garantie op sommige artikelen, zoals de producten van het merk Colombine®.

De Recupel-bijdrage is het bedrag dat u volgens de milieuwetgeving betaalt bij de aanschaf van een nieuw elektrisch en/of elektronisch apparaat. De bijdrage wordt geïnd door de vzw Recupel, een erkende instantie die de inzameling en de recyclage van afgedankte elektrotoestellen verzorgt. De Recupel-bijdrage is al inbegrepen in onze verkoopprijzen.

Blancheporte is lid van BeCommerce. Om u op uw wenken te bedienen en uw rechten te beschermen, zijn wij aangesloten bij BeCommerce, de Belgische Vereniging voor E-commerce en de verkoop op afstand.

Geschenken en voordelen

Per post of online geeft uw voorrechtcode u recht op speciale aanbiedingen en/of gratis geschenken met aankoopverplichting. Voor de voorrechtcodes geldt een uiterste geldigheidsdatum.
Indien uw geschenk niet beschikbaar is, verbinden wij ons ertoe u een voordeel of een ander geschenk van dezelfde of hogere waarde te sturen.

Privéleven en persoonlijke informatie

De informatie die u ons meedeelt, dient om de correcte verwerking van uw bestelling te verzekeren. Wij gebruiken ze om uw pakje optimaal voor te bereiden, het zo spoedig mogelijk te verzenden en u op de hoogte houden van het verloop van de verzending. Bovendien is deze informatie perfect beveiligd.

Het kan zijn dat u via ons aanbiedingen van andere ondernemingen ontvangt of van ons aanbiedingen via mail, telefoon of post krijgt.

Informatica en privacy

De informatie die CIVAD Blancheporte u vraagt is, met inachtneming van de «Privacywet», nodig voor de registratie en de opvolging van uw bestelling, het commercieel beheer en de marketing van uw dossier en de kwaliteit van onze relatie. Uw gegevens kunnen worden doorgegeven aan partners. Het kan dan ook zijn dat u commerciële of voorstellen aanbiedingen van andere ondernemingen of instellingen ontvangt. Volgens de Wet tot bescherming van de persoonlijke levenssfeer ten opzichte van de verwerking van persoonsgegevens (08/12/92) hebt u het recht uw gegevens in te zien, te wijzigen er en bezwaar tegen te laten aantekenen.

Nationaal kwaliteitscharter

Blancheporte is lid van BeCommerce. Om u op uw wenken te bedienen en uw rechten te beschermen, zijn wij aangesloten bij BeCommerce, de Belgische Vereniging voor E-commerce en de verkoop op afstand.


DE FEVAD
Fédération des Entreprises de Vente à Distance), de Franse Vereniging voor E-commerce en de verkoop op afstand, verbindt zich ertoe de principes ter verdediging van de consument te doen naleven volgens een zeer strikt handvest. Blancheporte sluit zich aan bij de deontologische codes en het bemiddelingssysteem voor e-commerce van de FEVAD (adres: 60, rue de la Boétie 75008 Paris)..
www.fevad.com

Al onze contactgegevens

Blancheporte is tot uw dienst:

  • - per mail op www.blancheporte.be, rubriek: Hulp nodig? Neem contact op via mail
  • - telefonisch op nr.:
    070/21 11 21*
  • - per fax: : 070/22 21 01*
  • - per post op dit adres: Blancheporte - PB 30100 - 7700 MOESKROEN
  • - Indien u een klacht hebt, kunt u ons telefonisch contacteren op nr. 069/88 26 83

*Tarief van uw telefoonmaatschappij, max 0,30€/min.

X